November 30, 2012

Jgn Hipokrit



 
 
 
Assalamualaikum w.b.t
 
 
 
Hye rasa terkilan dengan seorang hamba Allah nie..tak perlulah depan orang nak cakap bukan2 or buruk2 kan orang lain..dan anggap kamu tue baik macam MALAIKAT..plss la..mintak tolong jauh2kan manusia yang camnie..
 
"arinie ari ko sok lusa xtau..buat2 la bertaubat yer..hidup ni pun xlama..baik ko mintak ampun sebelum ajal ko tiba..kesabaran ako ada had jugak..tau la muka ko cam model..xp kalo dah hati busuk dan mulut cam longkang tahap loji ya ampun memang ko manusia plg teruk dlm dunie nie"

p/s: ayat2 diatas adalah kata2 dr kawan i dah bertaun2 kene fitnah yang xtentu pasal..xpe sabar la shaha (bukan nama sebenar) allah s.w.t sentiasa dengan org yang bersabar..xpkan i rasa muka u lagi cantik shaha..SERIOUS ok!! hehehe
 


No comments:

Trip Big Island, Johor 2017

  Assalamualaikum w.b.t   Semoga Allah s.w.t merahmati anda semua. Ramai yang tanya ‘bila ko nak update cite ko...