YuP

Cahaya

November 16, 2009

Jalan-Jalan SokM0 Di Terengganu Kiter!!

Pergi Terengganu wat Audit teramat la seronok nyer..coz dapat g jalan2 la so manyak gak la dapat barang free..huhuhuhu..thanks manyak2 kepada cc n kesemua kaki dan tangan di cne..hopely kiter dapat jumpa g..so kepada member2ku yang baru kenali diterengganu jangan kamu lupa aku di cnie...ahakss..






3 comments:

RaDeKa said...

pening kpale camner nak kuruskan badan..nie gara2 makan manyak semasa buat Audit di JBSN Terengganu

wwwjijade said...

kenalah bersenam. Diet jer tak mencukupi sbb kita tak tau yg kita makan tu makan seimbang ker tak. Gem ada kat office tu munafaatkanlah. Jgn malas. Nanti dah jadi mcm den ni dah tepu satu sen pun tak guna wah wah wah

Anonymous said...

besut xde pic ke... tmpat nyk masalah

an2_air@yahoo.com